torstai 21. toukokuuta 2015

Kirppiskirjani!


Mä olen todella kova lukemaan kirjoja... tai ainakin keräämään niitä ja tämä postaus käsitteleekin pelkästään löytämiäni kirjoja!

Yksittäisistä kirjoista en yleensä maksa 3 euroa enempää ja yllä olevat kirjat ovatkin pysytelleet mukavasti kaikki alle 2 eurossa :)

Tässä kaksi kokonaista kirjasarjaa. Nora Robertsin kirjoittamat kirjat aiheuttaa mussa pientä ihastumisen tunnetta ihan pelkästään tuon ulkonäkönsäkin takia. Niiiiin söpöjä!

"Lorna Byrne (s. 1953, Dublin) on irlantilainen kirjailija. Hänet tunnetaan parhaiten kirjastaan Enkeleitä hiuksissani. Byrne väittää nähneensä enkeleitä ja henkiolentoja lapsesta asti, sekä pystyvänsä tuntemaan ennalta tulevia tapahtumia."

Vanha valtakunta -sarja. Mä en kovinkaan paljoa tiedä tästä sarjasta enkä ollut aikaisemmin edes kuullut enkä nähnytkään ennen kuin löysin Kuusaan kirpparilta muistaakseni 5 eurolla.

Nälkäpeli -sarja. Olen lukenut ensimmäisen (vasemmalla) nyt siis keskimmäinen odottamassa!

TÄMÄ! Tämä kirjasarja Mä oon niin onnellinen, että löysin nämä kirjat vieläpä suht halvalla Kuusaan kirppikseltä, muistaakseni hieman ennen ensimmäisen Fifty Shades of Grey -elokuvan ilmestymistä teattereihin!

Ja vielä viimeiseksi kaksi sarjaa, joista uupuu kirjoja.
Vasemman puoleiset kaksi kirjaa ovat vasta pientä alkua tolle koko sarjalle, nimittäin tuota Sookie Stackhouse -kirjasarjaa on kirjoitettu jo 13 kirjaa. Vielä on siis matkaa! Näiden kirjojen pohjalta on luoto myös televisiosarja, True Blood.
Oikealla puolella on kaksi ensimmäistä kirjaa Nora Robertsin Morsiussarjasta. Tuohon kuuluu vielä kaksi kirjaa; Jotain lainattua ja Jotain sinistä, niitä siis etsiskelen!

Anni-Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti