tiistai 3. toukokuuta 2016

Heipat pitkästä aikaa ja hyvää kesän alkua!

Tosiaan mun viimeisimmästä blogitekstistä on taitanut vierähtää jokunen tovi - noin vuosi :D
Suurimmat pahoitteluni siis siitä! 

Tässä viime aikoina mulle on kerääntynyt aika paljon kuvailtavaa kirppiksiltä,
enimmäkseen kylläkin vain vaatteita, joita lisäilen tänne myöhemmin :)

Mutta nyt tässä postauksessa ajattelin esitellä teille muutamia ei niin uusia löytöjä,
jotka on kuulunut mun huoneen sisustukseen jo pitkän aikaa! 

Ensimmäisenä mulla on 3 pientä lasitaulua,
jotka ovat kaikki tarttuneet mukaan Centtilästä!

Kuvassa ensimmäisenä on taulu, jonka oon löytänyt mun huoneeseen jo aiiikoja sitten muistaakseni alle euron hinnalla eli edullisesti! Toi teksti on mun mielestä tosi kiva ja kaikki taulut kokonaisuudessaan sopivat aika hyvin mun huoneen sisustukseen :)
Keskimmäinen taulu löytyi myös edulliseen hintaan ja tarttui mukaan vain siitä syystä,
että tajuttiin sen olevan samaa sarjaa ensimmäisen kanssa :D
Ja kolmannen taulun äiti itse bongasi eräältä kirppispöydältä ja kysyi multa "ostatko mulle täst äitienpäivälahjan?" No ostin ja maksoin tuosta 2€, kallein tauluista tähän mennessä :)


Ja toisena sekä tässä postauksessa viimeisenä on muutamia koriste-esineitä,
joita on meille kerääntynyt! Nämä ovat löytyneet hintahaarukassa 0,50snt - 2€ pääsääntöisesti myöskin Centtilästä!



 Tämä oli alunperin menossa lahjaksi parhaalle ystävälleni, jolla oli ajettavanaan musta Vespa,
mutta nyt pikkumopo koristaakin mun huonetta :)


Sleepy Sleepers - Kesämopo

Äiti on innostunut keräämään näitä kehonosia jos jonkinlaisia!
Multa löytyy omasta huoneesta yksi valkoinen käsi, jossa pidän sormuksia ja rannekorujani :)
Ihan vielä ei ole koko kroppa kasassa, sitä päivää odotellessa!


Anni-Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti